سریال مرحمت یکی از سریال زیبا و موفق ترکیه است که سال 2013 تولید شد. این سریال ژانری درام دارد و از شبکه کانال دی پخش شد.

بازیگران اصلی سریال مرحمت

  • اوزگو نامال در نقش نارین
  • ابراهیم چلیکول بازیگر نقش فیرات
  • بورچین ترزی اوغلو بازیگر نقش دنیز
  • یاسمین آلن بازیگر نقش ایرماک

سریال مرحمت

داستان سریال مرحمت

نارین یک دختر زیبا و موفق است که با خانواده اش زندگی می کند. پدر او معتاد به الکل است و شغل ثابت هم ندارد و مدام نارن را کتک می کزند.

تها چیزی که نارین از دنیا می خواهد این است که تبدیل به زنی موفق شود و بتواند مستقل زندگی کند و روی پای خودش بایستد و به همین دلیل در کار درس خواندن کار هم می کند.

پدر نارین موافق درس خواندن او نیست و می خواهد به جای اینکه به مدرسه برور، سر کار برود و درآمدش را به او بدهد.

به همین دلیل نارین به دور از چشم پدر معتادش کار می کند تا بتواند پول هایش را برای خودش پس انداز کند و زندگی مستقلی که همیشه آرزویش را دارد شروع کند.

از طرفی نارین خواهر کوچکی به نام شادیه دارد که همیشه طرفدار نارین است و برادر بزرگ تری هم دارد که به نارین فشار می آورد که ترک تحصیل کند.

مادر نارین دوست ندارد جو خانه متشنج باشد و با هر نوع مشاجره ای مخالفت می کند و به همین دلیل هم طرف شوهرش است و از نارین حمایت می کند.

نارین همیشه تلاش می کند که قوی باشد و در این شرایط بتواند روحیه اش را حفظ کند و شاد باشد.

بالاخره نارین در امتحان ورودی دانشکده حقوق قبول می شود و برای اداکه تحصیل در رشته حقوق به استانبول می رود و زندگی جدید را آغاز می کند و دیگر هرگز نه به خانواده اش زنگ می زند و نه به دیدن آنها می رود.

او می خواهد تمام گذشته و تلخی های گذشته را فراموش کند.

او در شهر استانبول با دختری پولدار به نام دنیز هم خانه می شود که بسیار مهربان و دوست داشتنی است.

این دو خیلی زود تبدیل به دو خواهر صمیمی برای همدیگر می شوند و دنیر همیشه به نارین کمک می کند و نمی خواهد فقر به او آسبی برساند.

بعد از سال ها وقتی که نارین تبدیل به یک وکیل موفق می شود هرگز محبت های دنیر را فراموش نمی کند و همیشه به دیدن این دوست صمیمی اش می رود.

تا اینکه خواهر کوچک و لوس دنیز با نامزدش فیرات از سوئیس برگشتند و همه چیز عوض می شود و نارین بلافاصله از فیرات را می شناسد اما ترجیح می دهد که چیری به روی خودش نیاورد و چیزی نگوید.

فیرات نامزد خواهر دنیر نخستین عشق نارین بود و نارین هنوز هم او را فراموش نکرده است و در واقع آن دو عاشق همدیگر بودند.

فیرات در مورد گذشته نارین خیلی چیرها را برملا می کند.

در این داستان تجربه های تلخ گذشته و زندگ پر فراز و نشیب نارین را می بینید.


مجله اینترنتی نارین ,سریال ,مرحمت ,فیرات ,گذشته ,خواهر ,سریال مرحمت ,همین دلیل ,سريال مرحمت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود پایان نامه سیدامیریاسین سهرابی جنبش قدس۳۱۳ اینجا همه چی هست کلبه نیوز | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی خرچنگ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دل نوشته دیبا دانلود|دانلود فیلم و سریال جدید